Pagina's

zondag 15 november 2009

Kerstkaarten

Voor week 7 van de kerstweken uitdaging op de kaartenvriendinnen groep heb ik dit kaartje gemaakt. Het huisje heeft een scalloped dak, maar dat zie je niet zo goed op de foto. Het label waar de tekst op staat is gesneden met de silhouette net als het huisje. De achtergrond is geembossed met een embossingmal van fiskars die ik door de bigshot heb gehaald. Het randje langs de achtergrond is met een figuurschaar geknipt. De sneeuwsterren zijn van een lintje dat ik bij Xenos heb gekocht.



De lay out van dit kaartje heb ik voor de verandering eens zelf bedacht. Al het snijwerk is gedaan met de silhouette. De tekst heb ik zelf geprint en uitgesneden. De bloemen, het hoekje en de rand van de tekst zijn bewerkt met rode stickles. Het afdrukje is ingekleurd met aquarelpotloden. Op het lantaarntje heb ik nog wat glitter geplakt, zodat het bijna echt schijnt. Helaas komt dat niet zo goed over op de scan.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten