Pagina's

zondag 23 mei 2010

Lay outs voor dit weekend

Ook dit weekend zijn er weer lay out "wedstrijden" op 2 groepen waar ik lid van ben.

Bij de kaartenmakers heb ik deze kaart gemaakt, hij is op A5 formaat gemaakt omdat het nogal een grote sketch was.


De stempels zijn digi's, de olifant is van Dustin Pike en de tulpen komen hier. Het vlindertje is een klein stempeltje uit een setje van ofwel kruidvat of hema. Het papier komt uit een pakketje van de Action en het beige van de matten is van behangstaaltjes.

Bij de kaartenvriendinnen heb ik deze week zelf de weekend lay out mogen organiseren en ook zelf de sketch gemaakt. Kon het niet laten om er ook een kaart mee te maken, die natuurlijk niet meedingt.
Dit is de kaart die ik gemaakt heb.

Afdrukje uitgesneden met een coluzzlemal, scallop cirkel en label gemaakt met silhouette. Papier uit blok van de Action, beide motieven stonden op 1 vel. Takjes en meeldraden van bloemen met een pons gemaakt, net als het randje. Tekst gemaakt in Word en uitgesneden.

En dit is de sketch die ik gemaakt had:

Mocht je hem gebruiken, laat dan even een berichtje achter onder dit bericht met een link naar een afbeelding ervan. Lijkt me leuk om te zien wat anderen er van maken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten