Pagina's

donderdag 24 juni 2010

Eindelijk

Ja het wordt de hoogste tijd dat ik jullie weer eens wat van mijn creaties laat zien. Heb genoeg gemaakt maar door allerlei omstandigheden ben ik er nog niet toe gekomen om ze hier op mijn blog te laten zien. In niet chronologische volgorde hier wat projectjes:

Een leuk doosje waar je theezakjes in cadeau kan geven, gemaakt op de kaartenmakersgroep.



Ook bij de kaartenmakers heb ik deze kaart gemaakt, er zitten aan de binnenkant ook nog vakjes met labels, maar anders wordt dit wel een erg lange post.



Voor het 9-jarig bestaan van de kaartenvriendinnen (ik ben nog niet zo lang lid hoor :-)) heb ik deze kaart gemaakt om de moderator te verrassen.



Deze was ook voor de kaartenvriendinnen voor een uitdaging.



En eveneens voor de kaartenvriendinnen naar aanleiding van een scrapopdracht deze zwart wit kaart.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten