Pagina's

zondag 4 november 2012

Even "bijpraten"

Zag dat het alweer te lang geleden is dat ik hier iets geshowd heb, heb wel wat gemaakt hoor. Kijk maar:
Een kaartje met papier van het Kruidvat/Trekpleister van vorig jaar, stempeltje van Imaginisce nog ouder en kerststerren met een mal van Marianne Design. Het randje is gemaakt met een Martha Stewart pons.
Hier hetzelfde papier gebruikt, de afbeelding is een digistamp die ik net als de tekst met de print en cut functie van mijn Cougar heb uitgesneden. Net als de matjes achter de afbeelding en tekst overigens. Afbeelding ingekleurd met Copics. Blauwe bloemen had ik nog en de kleinere en de takjes zijn geponst. Het hartje van de bloemen gemaakt met glitterlijm.
Papier is denk ik van Basic Grey, maar zit in een zakje zonder kaft. De tekst is een digistempel en de scallops en hartjes zijn gesneden met de Cougar.
Dit kaartje heb ik vrijdag gemaakt op de Kreadoe bij een Stampin Up workshopje. Was leuk om te doen en snel klaar.
Gisteren eindelijk eens mijn doos pastelkrijt opengemaakt en wat gespeeld. Hier het krijt uitgewreven met wat babyolie, takje van Stampin Up en tekst van Crealies.
Ook hier met pastelkrijt gespeeld, ook weer uitgewreven met babyolie. Tekst is van Stampin Up en de swirl is van Inque Boutique.
Bij deze kaart flink gekliederd. Het pastelkrijt nu uitgewreven met een vochtig stukje keukenrol, daarna met een mask van Crafter's Workshop met Vivid inkt erop gesponst. Daaroverheen een grote stempel van het sheet van het Art Specially Event van dit jaar gezet en deze omlijnd met een fineliner. Kleine hartjes gestempeld en ook omlijnd. De tekst komt ook van het AS Event van dit jaar.
Deze kaart gemaakt voor een opdracht bij de Kaartenmakers. Moest een kerstkaart met blauw en wit en een pinguin worden. Heb snijbestanden van silhouette gebruikt voor de kaart, pinguin en het hoekje. De achtergrond heb ik gestempeld met witte colorbox inkt en dat met embossingpoeder bewerkt en nog wat blauwe Vivid ijssterretjes ertussen gemaakt.

1 opmerking:

  1. Hoi Gonne
    Ik vond vandaag je kaartje bij de SU spullen. Je hebt het me gegeven maar sorry door de drukte weet ik niet meer waarvoor precies.
    In ieder geval heb ik je blog gevonden en vind je kaartjes superleuk. Grappig dat de SU Kaart hiertussen mag staan.
    Mocht je SU willen bestellen of zelf demonstratrice worden dan hoor ik het wel.

    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen