Pagina's

woensdag 9 oktober 2013

Kaarten van weekopdrachten

 Deze kaarten heb ik de laatste 2 weken gemaakt naar aanleiding van opdrachten bij de Kaartenmakers. Voor mij altijd een goede stok achter de deur om een kaart te gaan maken.

Deze kaart is gemaakt naar aanleiding van een sketch en met een gegeven digistamp. De afdruk ingekleurd met Copic markers en de randen geïnkt. De papiertjes komen uit een oud Action blokje, maar vond ze hier wel leuk bij elkaar komen en bij de afbeelding passen. De tekst is van SU. De kleine bloemetjes en de vinder zijn geponst. 

Bij deze kaart was de opdracht een kerstkaart met een sneeuwpop te maken. Ik zag op Pinterest een leuk idee met afbeeldingen op deze kerstballen. Ben met dat idee aan de slag gegaan en heb er zoals altijd weer mijn eigen draai aan gegeven. De stempeltjes komen uit setjes van de Action, alleen de tekst is van Stampin'Up, net als de ballen en de die trouwens. De achtergrond heb ik gestempeld met Perfect Medium en er met een kwastje Perfect Pearls op aangebracht. De glimmer komt helaas niet over op de foto.
En als laatste opdracht moest er een condoleancekaart gemaakt worden, niet de makkelijkste kaarten om te maken. Ik probeer ze altijd zo rustig mogelijk te houden. Weer op Pinterest zag ik het idee van een niet geheel afgemaakt vlak als achtergrond. Ik heb eerst de distel gestempeld en de tekst. Daarna heb ik een deel van de kaart afgeplakt met masking tape en met de airbrush en een Copic marker een hoek erop gespoten. Zo kreeg ik een mooi verloop. Ik zat erover te denken om mijn Copics en airbrush mogelijk te verkopen, maar geloof dat ik ze toch maar hou :-)

1 opmerking: