Pagina's

zaterdag 21 november 2009

Kerstkaartjes Smirk

Met het leuke papier van Smirk heb ik vandaag 2 kerstkaartjes gemaakt.

De eerste is wat drukker. Het afdrukje lag al een tijdje op mijn werktafel en er lag ook een kaart die door iemand anders was gemaakt naar aanleiding van een door mij gestuurde lay out. Deze lay out heb ik uiteindelijk gebruikt voor dit kaartje.



De cirkels zijn voor de verandering eens met nestabilities gemaakt, de bloemen en hoekjes wel met de silhouette uitgesneden. Het witte randje is met de doily lace pons van Martha Stewart gemaakt. Helaas zie je op de scan weer eens niet zo goed dat bepaalde delen van het papier zilver zijn. De witte bloemetjes zijn allemaal bewerkt met Stickles Frosted Lace. De takjes gemaakt met de Pine pons van McGill.

Het tweede kaartje is een stuk simpeler. Sommige papiertjes zijn al zo druk, dat ze niet veel meer nodig hebben.



Hier heb ik alleen een scallop randje geponst met een Fiskars pons en een label gemaakt met een cuttlebug stans. De tekst heb ik gestempeld met Versamark en geƫmbossed met zilver embossingpoeder.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten