Pagina's

woensdag 2 december 2009

Allerlei opdrachten

De stemming voor deze wedstrijden is inmiddels afgesloten, dus kan ik de kaartjes nu hier laten zien.

Voor week 9 van de kerstweken uitdaging had ik dit kaartje gemaakt.


De tekst en de ijskristallen zijn uitgesneden met de silhouette. De poppetjes heb ik gemaakt met een stempeltje van imaginisce en wit embossingpoeder. Ze zijn eerst met versamark gestempeld op bruin karton en later langs de rand uitgeknipt (ja gewoon met een schaar ;-)).

Voo week 10 heb ik dit ijsbeerkaartje gemaakt.



Hier is voor de verandering de silhouette helemaal niet voor gebruikt. De cirkel is uitgesneden met een nestabilitie en de driehoeken gewoon met mijn snijmachine. Dat schattige ijsbeerstempeltje is van imaginisce, net als het papier. De tekst stempel komt uit een kars set.

Voor de scrap lay-out wedstrijd van november was dit mijn inzending:



Het papier en de stempel zijn van Smirk, de kleine ijskristallen zijn een pons en de grote ijskristallen en de beide frames zijn met de silhouette uitgesneden. Op het cirkelvormige bolletjesframe heb ik rhinestones geplakt.

En dit kaartje heb ik gemaakt voor de scrapuitdaging voor november.



Ik heb hier het stempelsetje dress up -boy- van eline's toddlers gebruikt waar je je poppetje mee kan aankleden. Ik vind hem zelf erg leuk. Het papier is van K&Company. Helaas is de tekst op de foto een beetje onduidelijk, maar er staat stoer. De opdracht was ook om een kaart voor een man of jongen te maken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten