Pagina's

woensdag 7 april 2010

Ben er weer

Na een drukke tijd met andere dingen eindelijk de tijd om weer wat kaartjes te laten zien:

De stempel op deze kaart heb ik vorig jaar gekocht op het Art Specially Event. Ik weet alleen niet meer bij wie. Het randje is gemaakt met de doily lace pons van Martha Stewart, het designpapier is van Sizzix en voor de witte achtergrond heb ik de swiss dots embossingfolder van Cuttlebug gebruikt. De groene swirls zijn met de silhouette gesneden. De bloem komt uit de voorraad.



Op deze kaart heb ik een digistamp van Sliekje gebruikt. De rand is met de silhouette gesneden, de tekst is geprint en uitgestanst met een cuttlebug stansje. Het papier komt uit een Action boekje.


Ook hierbij heb ik een digistamp gebruikt en wel van Marjie's Malarkies. Het randje is weer met de silhouette gesneden en is een bewerkt randje van Monika Björk. Het designpapier is van Sizzix en de Action. Het blauwe is een stukje behangpapier. De takjes zijn gemaakt met een Mc Gill pons (pine). De tekst is een stempel, maar ik weet even niet van wie.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten