Pagina's

donderdag 22 april 2010

Eindelijk

Het is hoog tijd dat ik jullie weer eens wat kaartjes laat zien.

Dit kaartje heb ik voor een collega die een nieuw huis heeft gemaakt:


Het plaatje is een digi maar ik weet helaas niet meer waar hij vandaan komt.

Deze was voor een SOL bij de kaartenmakers:


Deze is gemaakt met een stempel die ik in Zeist heb gekocht.

Dit kaartje was naar aanleiding van een lay out wedstrijd bij de kaartenvriendinnen:


Deze is gemaakt met een digi van Sliekje.

En deze bij een andere lay out "wedstrijd" bij dezelfde groep, hier ben ik wel trots op want deze is tot mooiste verkozen:


Hier heb ik een magnolia afdrukje gebruikt dat ik al een tijdje had liggen. Verder heb ik bij alle kaartjes gebruik gemaakt van de silhouette en diverse ponsen en embossingmallen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten