Pagina's

zaterdag 15 oktober 2011

Liftkaart

Bij de kaartenmakers hebben we een maandelijkse uitdaging waarbij je de kaart van iemand anders moet liften. Ik kreeg deze kaart toegestuurd van Ingrid:
En dit is mijn uitwerking:


Het gebruikte papier is van DCWV, de digi is van Meljen's design. De digi heb ik ingekleurd met een waterpenseel en Vivid en Distress inkt, voor de hoed heb ik een zwart aquarelpotlood gebruikt omdat ik geen goede zwarte inkt had. De tekst is gestempeld met Vivid Tea Rose en daarmee zijn ook alle randjes geïnkt. Het bloemetje is gehaakt met knoopsgatengaren en het lintje en knoopje komen uit de voorraad. Achter de tekst zit nog een laagje a la de modern label pons van Stampin Up, ik heb dit nagemaakt en gesneden met de silhouette. Het idee komt van Dawn Griffith.

1 opmerking: