Pagina's

zondag 25 december 2011

Nog wat kerstkaarten

Ik wil jullie nog even de kerstkaarten showen die ik de laatste 2 weken nog gemaakt heb. Had helaas niet zo veel tijd om te bloggen, maar heb nog wel deze kaarten gemaakt. Zoals gebruikelijk bij posts met veel foto's beknopte omschrijvingen:
Weet even zo snel niet van wie het borduurpatroon is, het 3 d plaatje komt bij boekenvoordeel vandaan. Het zijn van die voorgestanste plaatjes. Wat stickers maken het geheel af.

Bij deze kaart precies hetzelfde.

Dit is een kant en klaar bestand uit de silhouette winkel. Heb er alleen zelf een tekst aan toegevoegd, normaal is het middelste vakje helemaal leeg namelijk. Het is gesneden uit zilverkleurig papier dat ik ooit bij Pippoos heb gekocht.

Ook dit is een kaart die helemaal uit de winkel van silhouette komt, op het lintje na dan, dat is van de Action. Het groene papier komt uit een blokje van het Kruidvat.
Dit papier is van DCWV, het was een sketch van Renske voor een opdracht op een groep. De afbeelding is een digi en de sterren zijn met de silhouette gesneden.
Ook deze was voor een groep, papier wederom van het Kruidvat nu van vorig jaar. De stempel weer een digi en de tekst ook van het Kruidvat. Het taartkleedje komt bij de Action vandaan.

Deze kaart is gemaakt voor een scrapopdracht, het papier komt uit allerlei verschillende boekjes. De grote stempel is van het Kruidvat en de kleine meen ik uit een Action setje, beide gestempeld met Versafine vintage photo. Alle randjes aan de papiertjes zijn met de silhouette gesneden, het bloemetje is met een Marianne Design mal gemaakt en de swirl en de blaadjes met Crealies malletjes.
Hier ook weer allerlei papier gebruikt, ik probeer nu de laatste restjes papier te verbruiken zodat ik alleen helke velletjes overhou voor volgend jaar. De afbeelding weer uit een setje van het Kruidvat, de Happy New Year tekst weet ik niet meer. De groene cirkel is een Nellie Snellenmal en de sterren zijn met een cuttlebug malletje gemaakt.

Hier weer papier van het Kruidvat gebruikt, de scallop rand is geponst met een Fiskars pons. Het labeltje is met een zip e mate stansje gemaakt, de tekst is van Crealies. De sneeuwpopstempel is denk ik van de Action geweest, ingekleurd met Copic Markers. Het lintje komt ook weer bij de Action vandaan en het bloemetje en de swirl zijn dezelfde als bij de kaart hierboven.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten