Pagina's

zondag 11 maart 2012

Een productief weekend

Ik heb gisteren en vandaag heerlijk zitten freubelen. 2 kaarten voor weekopdrachten gemaakt en een doosje voor de buurjongen.

Deze kaart is gemaakt voor de Kaartenmakers, het papier is uit een nieuw vintage blokje van de Action. De afbeelding heb ik gekregen, maar volgens mij is hij van Penny Black, ik heb hem ingekleurd met Copic Markers. De bloem is gemaakt van een tissue, de blaadjes zijn met de Cougar gesneden. Ze zijn door mij zelf nagemaakt naar het voorbeeld van een Martha Stewart pons.

Hier is designpapier uit een wat ouder vintage blokje gebruikt en uit een oud Sizzix blokje (het wil maar niet opraken). De afbeelding is volgens mij ook weer van Penny Black, heb ook deze gekregen dus weet het niet zeker. Ik ben mijn voorraad kant en klare afdrukjes aan het opmaken. De kleine randjes achterin zijn gesneden met de Cougar, ook deze zijn weer nagemaakt van een leuke rand deze keer van My Favourite Things. Net als het label trouwens. Het randje op de voorgrond is een plakrandje van de Action. De kleine oranje bloem heb ik ooit zelf gemaakt met een cuttlebugstansje en een lapje Ikea stof, de andere bloemen komen uit het voorraadpotje en een strikje van een beetje raffia maakt het geheel af.

Dit doosje gevuld met paaseitjes heb ik gemaakt voor mijn buurjongen die gisteren zijn verjaardag vierde. Ben helaas het bijpassende envelopje dat er ook in zit vergeten te fotograferen. Het designpapier komt bij het Kruidvat vandaan. En zo ziet het er aan de achterkant uit:

4 opmerkingen:

  1. Hartsikke leuk allemaal Gonne!
    Wat is dit toch een leuke hobby..
    groetjes Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gonne, wat een leuke kaarten weer!
    Ook het doosje is een erg leuke, ook de achterkant!

    groetjes Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo zus je hebt hard gewerkt.

    Groetjes Sigrid

    BeantwoordenVerwijderen