Pagina's

zondag 9 september 2012

Ben ik weer

De laatste week eindelijk weer eens wat kaartjes gemaakt. Heb een hele tijd geen inspiratie gehad, maar het begint gelukkig weer terug te komen.
Dit is een 10 x 10 kaartje, het papier is van de Action. het leuke hiervan vind ik dat de achterkant een bijpassende effen kleur heeft. De cirkels en harten zijn met de Cougar gesneden en de tekst is van het Stempelatelier.
Ook hier weer Action papier gebruikt, de cirkels zijn met nestabilities gemaakt. Het randje met de doily lace pons en gestempeld met Versafine plum inkt.
En ja weer Action papier, en een taartkleedje van dezelfde leverancier :-). De tekst is een gekregen afdrukje dat ik met Copics heb ingekleurd en heb uitgestanst met een nestabilitie door de bigshot, net als het "matje". Het randje en de bloemen zijn met de Cougar gesneden. Het hartje van de bloemen is een blingsteentje van alweer de Action, nee ik heb geen aandelen.
En ja alweer papier van de Action, het moet toch eens op hè. De herkomst van de stempel weet ik niet, maar heb hem met Copics ingekleurd en de sterren van een beetje glitter voorzien met een Spica pen. De ovalen en cirkels zijn met de Cougar gesneden. De rode cirkel is nog geëmbossed. De tekst is met Versafine Satin Red gestempeld. Het lintje komt uit de voorraaddoos.
Dit papier is van My Mind's Eye, Lime twist out of the blue. De ovalen zijn gesneden met de Cougar en de afdruk is ingekleurd met Copics.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten