Pagina's

zondag 30 september 2012

Kaarten van de laatste weken

Al heb ik ze hier niet geshowd, toch heb ik de laatste weken nog wel wat kaartjes gemaakt.
Een simpel kaartje met papier uit een Action blokje. De tag had ik bij Simpel Scrappen kant en klaar gekocht, de tekst gestempeld met Versafine Vintage Sepia en een vlinderponsje van Nellie Snellen gebruikt.
Ook hier een Action papiertje gebruikt. De grootste bloem is gemaakt met Crealies mallen uit Vellum, de andere 2 komen uit de voorraad. De afbeelding is ingekleurd met Copics en de takjes zijn ook met een Crealiesmal gemaakt. Het scallop vierkant achter de afbeelding is met de Cougar gesneden.
Dit kaartje heb ik gemaakt naar aanleiding van een filmpje op youtube, daar was het kaartje gemaakt met Stampin'Up ponsen, maar ik heb mijn snijmachine gebruikt om iets soortgelijks te creƫren. De "boom" is door een embossingmal gehaald.
De achtergrond van deze kaart heb ik zelf gemaakt met aquarelpapier en ecoline. De boom en de vogels komen uit een set van het Art Specially Event van dit jaar en zijn gestempeld met Memento Hot Cocoa net als de tekst die van een lap van het Stempelatelier komt. De kleine bloemetjes had ik al heel lang in huis, heb ze met een fineliner van een hartje voorzien.
Hier weer Action papier gebruikt, de afbeelding is ingekleurd met Copic Markers. Het lint komt van een vliegengordijn dat ik gekocht had, maar dat niet zo praktisch bleek. Heb dus nog heel veel van dat lint nu :-).Aan de strik hangt nog een klein hartje.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten