Pagina's

maandag 25 februari 2013

De laatste voor vandaag

Vanaf de party van zaterdag had ik mijn eerder bestelde nieuwe SU spulletjes mee genomen, daar moest zondag natuurlijk mee gespeeld worden. Dit is het resultaat.

Deze stempel is uit de set Easy Events, uitgesneden met een cirkelsnijder. De scallopcirkel en de top note look a like zijn met de Cougar gesneden, het papiertje is van de Action. Het was de bedoeling dat hij in 3 delen zou worden gesneden, maar ik had een meetfoutje gemaakt dus nu zitten er 2 extra kleine strookjes tussen. Randje gemaakt met een gelpen.

En ook deze kaart is weer nagemaakt van een kaart die ik op Pinterest zag, de stempels zijn uit de SU set Bloomin Marvelous, het vlaggetje en de scallopcirkels zijn weer met de Cougar gesneden. Voor de vlinderstempel heb ik zelf een matje ontworpen, dat spaarde weer een pons uit :-) Die zijn dus ook met de Cougar gesneden en ik heb nu eindelijk mijn stempellineaal eens gebruikt.

1 opmerking:

  1. Jij hebt lekker zitten spelen zie ik. Mooi zijn ze hoor.

    Groetjes Jet

    Weet je trouwens zeker dat dit de laatste is voor vandaag? hahahaha

    BeantwoordenVerwijderen