Pagina's

woensdag 27 maart 2013

Workshop kaart

 Ook was er een workshop waar je de hele week over mocht doen. Het was eigenlijk een kaart om een cd in te doen, maar ik heb ervoor gekozen er 2 labels in te stoppen.

Het gebruikte papier is volgens mij van KaiserCraft, maar ik weet het niet meer zeker. De afdruk is ingekleurd met Copics, de bloem is net als van de week gemaakt met koffiefilters, deze keer gekleurd met een oplossing van Walnut Stain. Die heb ik met een kwast aangebracht en nu zijn de randjes heel mooi donkerder gekleurd. De takjes zijn van Crealies en het randje is met de Cougar gesneden, weet even niet waar het bestand van is.
Hier zie je het label dat achter de voorkant verstopt zit. 
En dit is de binnenkant, voor de versiering heb ik de labeltjes en bloemetjes van de  papierlijn gebruikt.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten