Pagina's

woensdag 24 april 2013

Bedankkaartje

Dit kaartje is als het goed is inmiddels bezorgd, dus kan ik het hier nu ook laten zien.

Het papier op de achtergrond heb ik ooit in Engeland gekocht en nog nooit gebruikt geloof ik. Heb kort geleden mijn papier een ander plekje gegeven en toen kwam ik het tegen.
De randjes zijn gerafeld met een distress tooltje. De bloemetjes zijn met de Cougar gesneden en daarachter heb ik 4 keer een stempel uit de SU set Madison Avenue gestempeld met Versamark en met wit embossingpoeder bewerkt. Helaas zie je dat niet zo goed op de foto. De hartjes van het bloemetje zijn met een perlenpen gemaakt. De label waar Thanks op staat is ook met de Cougar gesneden, de tekst zelf is met Vivid Lemon Ice gestempeld en komt uit de SU set Vintage Verses. De bloemetjes zijn gemaakt met de SU embosslit Beautiful Wings. Hier is een kleine plakparel op geplakt.

1 opmerking: