Pagina's

woensdag 18 september 2013

Labels en chocola

Vorige week 2 labels gemaakt voor bij cadeautjes en een doosje chocola gepimpt. Er zat een zwart stickertje op en ik dacht dat kan veel leuker.
Dit label moest voor een man worden, het label was al kant en klaar, heb met een klein sterrenstempeltje uit de Pennant Parade set van Stampin'Up de achtergrond gemaakt. Zwart strookje met een vierkante pons tot vlaggetjes gemaakt. De pleisterstempel is ook van SU uit de Patterned Occasions set. De Scallop cirkel erachter heb ik gemaakt met een klein cirkelponsje, daarmee 9 rondjes geponst en deze half achter de cirkel geplakt. Dit idee heb ik van Kristina Werner.

Ik ben echt in de labelmood de laatste tijd, voor bij een plantje dat ik cadeau ging geven dit labeltje gemaakt in bijpassende kleur. Label weer kant en klaar, de bloemetjes zijn uit een setje van pipoos waar ik ooit een bijpassend ponsje bij gekocht had. Weinig gebruikt maar nu toch wel. Ook de blaadjes komen uit dezelfde set en ook daarvoor is er een bijpassende pons. Tekstje is van Crealies.

Doosje bonbons van de AH, vond alleen de bovenkant niet zo mooi dus heb ik het stickertje dat erop zat er voorzichtig afgehaald. Bloem uit de SU set Mixed Bunch gestempeld met een kleurtje dat mooi bij het doosje paste, geponst en ook nog een witte bloem geponst. De tekst komt uit Itty Bitty Banners en is met de bijpassende die uitgestanst. Ook de laag eronder zit in die stanzenset. Met wat foamplakkertjes alles opgeplakt.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten