Pagina's

zondag 15 september 2013

Vlinders en bloemen

Ik blijf vlinders een leuke toevoeging vinden op een kaart en dan de laatste tijd vooral de vlinderponsen van Stampin'Up. Ik maak bijna geen kaart meer waar ze niet op voorkomen. 

Deze achtergrond is gestempeld met Versafine Vintage Sepia, de stempelset is van Viva Decor. De tekst is van onbekende herkomst, gestempeld met Versamark en met wit embossingpoeder geƫmbossed. Vlinders van SU dus, de bovenste is uit een stukje Vellum geponst. 2 plakpareltjes maken het geheel af.

Hier de SU set Mixed Bunch gebruikt, helaas zie je op de foto niet dat de achtergrond ook nog geƫmbossed is, Zelfde tekst gebruikt als bij de eerste kaart en weer de Stampin'Up vlinders nu afgewerkt met een glittersteentje.

Hier bloemen gebruikt uit een setje dat ik al heel lang heb maar waarvan ik het merk niet weet. Maar je kan hier natuurlijk elke open bloem voor gebruiken. Heb de bloemen ingekleurd met aquarelpotloden en een waterpenseel. Zag een soortgelijke kaart op Pinterest, mijn favoriete inspiratiebron op dit moment. Het labeltje was kant en klaar, de tekst komt uit de SU set Pennant Parade. Het lila cardstock heeft een glimmertje en komt bij de Action vandaan.

3 opmerkingen: