Pagina's

donderdag 26 december 2013

Daar ben ik weer......

Meer dan 2 maanden niets gepost hier op mijn blog, wat een schande. Maar ik heb allerlei excuses, druk op mijn werk en met andere dingen. Een knie die niet meewerkt, niet helemaal lekker de laatste tijd, maar toch heb ik nog wel wat geknutseld de laatste maanden. Ik had alleen niet ook nog energie om er een blogpost van te maken. Vandaar nu even wat collages van verschillende dingen die ik gemaakt heb.

Wat verjaardagskaarten en een cadeaulabel gemaakt met verschillende SU sets, zelf de achtergrondjes gestempeld. Bij de kaart linksonder vond ik de achtergrond eerst wat saai, maar door hem in stroken te snijden werd hij toch wel leuk. 

Bij deze kerstkaarten heb ik allemaal dankbaar gebruik gemaakt van mijn BlackCat Cougar, sommige bestandjes zijn van Silhouette America en andere heb ik zelf gemaakt. Zo kan je toch echt heel verschillende effecten creƫren met 1 apparaat.

En nog wat andere kerstkaarten, een beetje van alles en nog wat.

Toen ik de kerststempels van Stampin'Up zag, de single stamps dan, werd ik gelijk verliefd op de Magical Wonder stempel. Hier zie je dat je met 1 tekststempel echt heel veel verschillende kaarten kan maken.

Ik zal later deze week nog wat andere dingen laten zien die ik de laatste tijd gemaakt heb. En goed voornemen voor volgend jaar......wel gelijk alles showen.

Nog een fijne 2e kerstdag gewenst,

Gonne

Geen opmerkingen:

Een reactie posten