Pagina's

vrijdag 27 december 2013

Workshop 22 december Binnenweg Heemstede


Op zondag 22 december j.l. mocht ik tijdens het Kerstevent op verzoek van de winkeliersvereniging mijn eerste echte workshop geven bij Rivièra Maison aan de Binnenweg in Heemstede. Ik deed dit samen met de dochter van een vriendin die ook besmet is met het freubelvirus. De mensen konden bij ons een label maken en hadden keuze uit een variant met kerststerren en een met sneeuwvlokken. Van die laatste heb ik geen foto's omdat Marleen die had voorbereid. Helaas werkte het weer die dag niet echt mee, maar er zijn toch flink wat labels gemaakt. Deze 2 labels had ik als voorbeeld gemaakt:


Af en toe was het wat rustiger en konden we zelf nog wat aan de freubel, ik was met dit label begonnen en heb het thuis afgemaakt. Om te laten zien dat je een label ook goed op een kaart kan verwerken, heb ik hem hier met een bijpassend achtergrondpapiertje op een kaart verwerkt.


Bent u in Heemstede geweest en heeft u nog vragen over de workshop, schroom dan niet contact met mij op te nemen.

Groet,
Gonne

Geen opmerkingen:

Een reactie posten