Pagina's

vrijdag 28 februari 2014

Bloemetjes


Wat zijn ze leuk hè die nieuwe kleine bloemetjes van Stampin'Up. Bij deze kaarten heb ik alleen de ponsjes gebruikt en niet de bijpassende stempels, maar ook zo zijn ze erg schattig.

Dit was weer een kaart voor de weekopdracht bij de Kaartenmakers. De sketch was gegeven en ik moest er natuurlijk weer wat van mijn nieuwe SU spulletjes op gebruiken. De papiertjes zijn allemaal uit oude Action blokjes, die willen maar niet op en weggooien is ook weer zoiets. Het takje komt uit de set Peaceful Petals en die heb ik ingekleurd met de markers. De tekst is uit de hostess set Express Yourself en is uitgeponst met de word window pons, daaronder een laagje met de modern label pons. De kleine roze bloemetjes komen uit de itty bitty pons set. Op het randje werd ik verliefd toen ik een kerstkaart van mijn demo Caroline van der Straaten kreeg, het is de dotted scallop ribbon border pons. 

Ook dit is weer een weekopdracht kaartje aan de hand van een sketch. Ik heb papier gebruikt uit mijn voorraad en daar zat ook dat leuke label bij. De bloemen zijn geponst met SU ponsen en de tekst is van Hero Arts.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten