Pagina's

zaterdag 15 februari 2014

Stampin'Up Party

Op zaterdag 25 januari heeft Caroline van der Straaten bij mij een Stampin'Up party gegeven. Het was een supergezellige en leerzame middag. We hebben een leuke kaart gemaakt en ik heb mezelf goed verwend, dus de komende tijd zal je veel creaties met Stampin'Up producten kunnen verwachten.

Voor de gasten op de party had ik een notitieblokje van de Action gepimpt. Ik had 3 varianten, maar was ze helaas vergeten op de foto te zetten.

Het papier is uit de Sale a bration actie van 2013, de achtergrondstempel is van Hero Arts en de andere stempels van SU. Hier heb ik nog Versafine inkt gebruikt. 

Bij de bestellingen van de gasten heb ik nog een klein kaartje gedaan om ze te bedanken voor de leuke middag en ze plezier te wensen met hun nieuwe spulletjes. De kaartjes zijn hetzelfde en toch anders.

 


 

Het tekststempeltje is van Hero Arts, het kleine sterretje van SU net als de pennants stempel. Vlinderponsje ook van SU en verder nog de Pennants pons gebruikt en een klein bloemenponsje en cirkelponsje. Het draadje is gewoon wat witte katoen. De papiertjes komen uit oude Action blokjes die maar niet op willen.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten