Pagina's

dinsdag 8 april 2014

Art Specially Event

Afgelopen weekend ben ik weer heerlijk met mijn zusje naar het Art Specially Event geweest, voor ons een jaarlijks terugkerend uitje. Het was nu op een nieuwe locatie maar dat wende snel. Wij vinden het leuk om zo veel mogelijk van de workshops die op het event worden aangeboden te doen en dat is weer goed gelukt. Gelijk na binnen komst hebben we dit leuke flesje gemaakt bij Grietje Zijlstra.


Je zou het zo niet zeggen maar het is gemaakt van een blokje mdf en het knopje is een grote kraal met een ringetje en een spijker. Dat hebben we bewerkt met Annie Sloan verf, een soort kalkverf die mooi mat opdroogt. Eerst met de donkere verf en daarna met de lichtere kleur eroverheen en nog wat schuren voor een oud effect. Als laatste wat stempels erop en een lintje erom.  

Ook deze 3 kaarten hebben we op het Event gemaakt, de middelste bij Hermine Koster. De namen van de andere dames heb ik helaas niet onthouden, maar het was allemaal erg leuk om te doen. De middelste is wel mijn favoriet. 
En dan de laatste drie, allemaal weer even leuk. Heerlijk al die verschillende technieken.

Maar de kers op de taart waren dit jaar toch wel de 2 make & takes die we bij de Craftorij hebben gedaan. Ze werden gegeven door France Papillon, wat een heerlijk mens is dat zeg.

De linker tag is op zaterdag gemaakt en de rechter op zondag, we hadden 2 keer het geluk nog net met de laatste ronde mee te kunnen doen. Ik word weer blij als ik naar de foto's kijk.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten