Pagina's

zaterdag 23 juli 2011

Scrapopdracht

Naar aanleiding van een ontvangen sketch deze kaart gemaakt.


Afdrukje heb ik ooit gekregen, ingekleurd met copics. Het achterste papier ook gekregen, de rest uit een blokje van de Action. De bloem zelf gemaakt van koffiefilters en gekleurd met de airbrush. De blaadjes heb ik gewoon uitgeknipt en met de ribbelmaker van "nerven" voorzien. Het scalloprandje is weer gemaakt met de Fiskars pons, het randje aan het hoekje met een figuurschaar. Een ook ooit gekregen hoekje maakt het geheel af.

2 opmerkingen:

  1. Hoi hoi,
    Wat een mooi stukje werk is dit, ik heb je blog bekeken en het ziet er allemaal prachtig uit.
    Ik ben volger van je blog geworden, zodat ik als je iets nieuws plaatst ik bericht krijg en dus niets kan missen.
    Groetjes van Anja / Scrappingann

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Echt een heel erg mooi kaartje geworden Gonne

    Groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen