Pagina's

woensdag 3 augustus 2011

Heel verschillend

Ik heb van de week 2 heel verschillende kaarten gemaakt. Wel bij allebei de silhouette gebruikt.
Als eerste dit kaartje met een leuk geborduurd rupsje.

Ben aan het borduren om mijn 3-d plaatjes op te maken, maar ondanks de grote voorraad kon ik toch geen plaatje vinden dat hier leuk bij stond. Dus de silhouette maar gebruikt om een vlinder uit te snijden. Het is de vlinder die standaard in de library staat, alleen de voelsprieten werden te klein om uit te snijden, dus die heb ik er in de software afgehaald en vervangen door exemplaren gemaakt van het metaal uit de sluitstrip van een boterhammenzakje. Afgemaakt met wat stickers uit de ook grote voorraad.

De andere kaart heb ik nagemaakt naar een voorbeeld van Wendy Nasmith, dat ik toevallig via youtube vond.

De kaart is helemaal ontworpen in Silhouette Studio. Ik heb wel iets veranderd aan haar uitvoering, want heb het birthday met een silhouette sketchpen geschreven en de letters van happy ook uitgesneden met de silhouette. De blauwe sterren zijn ook met de silhouette gesneden en de rood/bruine is uitgeknipt uit een vel designpapier.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten