Pagina's

woensdag 24 augustus 2011

Rozen

Nog een 10 x 10 kaartje gemaakt met het model dat ik al eerder gebruikt had. Ze zijn snel te maken en het geeft een leuk effect vind ik.



Het achtergrondpapier komt uit een oud muziekboek van de rommelmarkt. De rozet is gemaakt van een taartkleedje (Action) dat ik bespoten heb met een oplossing van Walnut Stain. De rozen en blaadjes komen uit een stempelsetje van de Action, de tekststempel uit een setje van Pipoos dat precies bij ponsen past. Hij hoort rond te zijn maar ik heb er een stukje afgeknipt. Het vlindertje heb ik ooit van iemand gekregen. De scalloprandjes langs het papier zijn met een figuurschaar gemaakt. Het matje achter de rozen is gesneden met de silhouette, de scallops heb ik aangepast aan de maat van de figuurschaar.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten