Pagina's

maandag 16 april 2012

Art Specially Event Zeist

Gisteren ben ik gezellig met mijn zus Sigrid naar het Art Specially Event in Zeist geweest. Dat begint een traditie te worden, die zeker voortgezet moet worden. We hebben bijna alle workshopjes die door medewerkers van het Event zelf werden gegeven gedaan. Bij thuiskomst bleken we er eentje gemist te hebben, maar door het ook aangeschafte boekje, kunnen we die zelf nog wel eens maken. Dit zijn mijn workshopresultaten.

We hadden door de vele workshops niet zo veel tijd meer om ook nog te shoppen, maar toch nog wel wat leuke dingen als aanvulling op de collectie gescoord:

Vooral met de stempel van de "lelijke eend" (mijn eerste eigen auto ooit) ben ik wel erg blij. Een deel van de stempels van het event was al uitverkocht, maar die wordt nog nagezonden.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten