Pagina's

maandag 2 april 2012

Dit weekend gemaakt

Na een drukke vrijdag en zaterdag heb ik gisteren heerlijk kunnen freubelen.

Dit borduurwerkje was al bijna af, maar gisteren heb ik het afgemaakt en het al geknipte 3-d plaatje erop geplakt. Weet even zo snel niet van wie het patroontje is.

Dit kaartje heb ik gemaakt voor de weekopdracht bij de kaartenvriendinnen. Het papier is van Basic Grey Hopscotch, de afbeelding is van Sliekje en is ingekleurd met Copics. De swirl is met een Crealies mal gemaakt, de herkomst van de stempel weet ik niet. De bloemen komen uit de voorraad.

Deze kaart is gemaakt met de weekopdracht van de kaartenmakers, het papier is van My Mind's Eye Lime Twist, de afbeelding had ik ooit al eens uitgeprint. Het is een freebie van Little Musing, wederom ingekleurd met Copic Markers. De sterren en swirls heb ik uitgesneden met de Black Cat Cougar.

Deze kaart heb ik gisteravond tijdens een online workshop gemaakt. Het papier is uit een oud Sizzix blokje en de stempel is geloof ik van Imaginisce maar ik kan me vergissen. De hoekjes zijn gemaakt met een double do stansje.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten