Pagina's

zaterdag 14 april 2012

De weekopdrachten van deze week

Deze week waren er 2 verschillende opdrachten.

Voor de Kaartenmakers moest er een kaart met een vogel gemaakt worden.

Had helaas geen stempel van een vogel, maar wel een leuke vogelafbeelding. Deze en de tekst heb ik geprint op een achtergrond die ik met Vivid inkt gesponst heb. Het geheel uitgesneden en met een zwart matje op een lichtgele kaart geplakt. Hoop dat ik de kaart voorlopig nog niet nodig heb.

Bij de Kaartenvriendinnen was de sketch gegeven. Ik vond het een lastige sketch, maar uiteindelijk ben ik wel tevreden met de kaart.


De doily is gesneden met de Cougar, het is een bestand uit de shop van silhouette. Ik heb hem zelf half gemaakt, want het was een hele cirkel. Ook heb ik er een matje onder gemaakt, want hij viel anders weg tegen het andere papier. Aan de binnenkant heb ik wel een hele cirkel geplakt, maar die ben ik vergeten op de foto te zetten. Het designpapier is uit een Vintageblokje van de Action. De afbeelding is een digi van Dustin Pike, ingekleurd met Copic Markers. De bloemetjes zijn gesneden met de Cougar en de blaadjes geponst. Het hartje van de bloemen is met een perlenpen gemaakt.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten