Pagina's

zondag 14 oktober 2012

Creaties van de afgelopen weken

Even laten zien wat ik de laatste tijd zoal gemaakt heb.
Dit is een verjaardagskaart gemaakt met papier van de Action en een stempel van Stampin' Up.
Een 10 x 10 kaartje met papier van Marij Rahder en stempels met Versafine inkt, de scallop cirkel gemaakt met een Spellbinders Die.
Bij deze kerstkaart papier gebruikt uit een Vintage boekje van de Action, het plaatje was aangeleverd heb het op canvas afgedrukt. De kerstster is gemaakt met een mal van Marianne Design. Heb hem bewerkt met zelfgemaakte glimmermist.
Voor deze kaart hetzelfde papier gebruikt, stempel van ik meen de Action ingekleurd met potloden. Bloem en blaadjes uit de voorraaddoos, en een taartkleedje maakt het af.
Bij deze kaart was de opdracht om hem in paars met groen en een klein beetje wit te maken. Dat was niet makkelijk, maar ben wel tevreden met het resultaat. Paarse papier met sneeuwpopjes van het Kruidvat van 2 jaar geleden (wie wat bewaart, heeft wat). De stempels zijn van Stampin' Up (the more the merrier) en ingekleurd met Copic Markers en wat accentjes met een Spica pen. Het donkerste paarse stukje is gestempeld met een Hero Arts stempel en Perfect Medium en daarna met een kwastje bewerkt met Perfect Pearls. Het lila papier is bewerkt met een Fiskars template die ik door de Bigshot heb gehaald. De bloemetjes zijn gemaakt met een Marianne Designmal en de takjes zijn geponst.
Bij deze kaart ook papier uit voorraad gebruikt, ik geloof merendeels van het Kruidvat. De stempel ingekleurd met Copic Markers, de rand is geponst met een Martha Stewart pons. Een lintje, een charm en wat glimsteentjes maken het af.
Deze Candyholder is gemaakt naar een voorbeeld op Stempeleinmaleins. Een patroon was gegeven ook voor de silhouette machines. Papier gebruikt uit een blokje van de Action, het label en de bloem gesneden met de Cougar. Het hart van de bloem gemaakt met een perlenpen.
En dit heb ik de afgelopen tijd gemaakt, iets heel anders, een paar "geitenwollen" sokken voor mijn jongste zoon. Hij wilde die graag voor in zijn klompen :-)

3 opmerkingen:

  1. Hoi Gonne, prachtige kaarten zeg. Enne, het wordt eens tijd dat je weer eens naar Leiden komt op 3 oktober.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel voor je compliment Grace. En ja dat wordt inderdaad hoog tijd, maar dit jaar viel het echt op een verkeerde dag ivm werk. Hopelijk volgend jaar weer eens een keertje.

      Verwijderen
  2. Heerlijk om weer even over je blog te surfen, ik kom weer veel leuke ideetjes tegen voor mijn eigen kaarten!
    groetjes,
    marleen

    BeantwoordenVerwijderen