Pagina's

woensdag 3 oktober 2012

Theedoosjes en kaart

Zaterdag j.l. hadden we een super gezellige ontmoetingsdag van de Kaartenmakers Yahoogroep. Als bedankje voor 2 moderatoren van de groep had ik deze theedoosjes gemaakt naar een patroon uit de silhouette shop.
Bovenop heb ik een label gemaakt van een scallop cirkel, een gewone cirkel en een cirkel met een stempelafdruk erop. De afdruk heb ik ingekleurd met inkt en een waterpenseel.
Op de ontmoetingsdag hebben we tijdens een workshop deze kaart gemaakt. Ik had hem natuurlijk weer niet afgekregen op de dag zelf, omdat ik het te druk had met kletsen en shoppen in De Craftorij (de locatie van de ontmoetingsdag). Maar heb hem van de week thuis afgemaakt.
Heb papier gebruikt uit een A5 blokje van de Action, omdat ik niet precies wist wat we zouden gaan maken vond ik zo'n blokje wel handig. Het label is gemaakt met een mal van Marianne Design, van de tekst had ik nog een afdrukje liggen.
Zo ziet de kaart eruit als je de voorflap open doet.
En zo is hij helemaal open, de stempel binnenin is van Penny Black ingekleurd met Copic Markers.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten