Pagina's

zondag 21 oktober 2012

Ga weer proberen elke week mijn maaksels hier op mijn blog te zetten. Dit heb ik onder andere afgelopen week gemaakt. Er volgt straks nog een aparte post en één kaart kan ik nog niet laten zien, die volgt eind van de maand.
Deze kaart is gemaakt als voorbeeld voor een uitdaging op een van de groepen die ik deze week mag organiseren. Heb het idee van Pinterest (wat een bron van inspiratie is dat) en hem naar mijn smaak aangepast. De cirkels zijn met ponsen en de cirkelsnijder gemaakt, de sterretjes zijn geponst. Het is allemaal Action papier en de stempel is met Versafine Majestic Blue gestempeld.
Deze kaart is gemaakt voor een kerstkaartenuitdaging. Heb papier bij elkaar gezocht uit allerlei verschillende blokjes van voorgaande jaren. De tekst en sneeuwpop werden meegeleverd. De cirkel is een klein taartkleedje en de bloem heb ik vorig jaar van iemand gekregen.
Bij een andere groep heb ik de weekuitdaging ook in kerstsfeer uitgevoerd. De doily is gesneden met de Cougar, de stempel komt denk ik uit een Kruidvat setje, maar kan ook Boekenvoordeel zijn. Gestempeld met Memento inkt en ingekleurd met Copic Markers. Het papier is net als bij de vorige kaart bij elkaar gezocht uit de voorraad. Tekststempeltje is van Crealies, gestempeld met Versafine Satin Red. Scallop randje is geponst. Met wat reststukjes die rond mijn werkplekje zwierven heb ik 2 labels gemaakt.
Label uitgesneden met de snijmachine, heb er zelf de witte binnenkant bij gemaakt, tekststempel en kleine bloemetjes gestempeld met Versafine Blue Lagoon. Wat plaksteentjes en bloemen uit voorraad en blaadjes met mijn nieuwe stans van My Favorite Things. Daar ben ik echt super blij mee.
Dit hart is ook gesneden met de Cougar, het is ooit een freebie bestand van ik meen svgcuts geweest. De tekst heb ik erop geprint en het met print en cut uitgesneden, heb me van de week eindelijk eens de tijd gegund om dat onder de knie te krijgen met de nieuwe machine. Met de silhouette gebruikte ik het heel vaak, maar nu lukt het me met de Cougar ook jippie. Het scallop randje is weer geponst en een lintje erop geplakt.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten