Pagina's

zondag 27 januari 2013

Een beetje van mezelf en veel van Stampin'Up

Afgelopen vrijdagavond ben ik voor het eerst naar een Stampin'Up party geweest, dit is een "tupperware"party voor stempelaars. Ik heb echt een geweldig leuke avond gehad.
Deze doosjes had ik gemaakt om mee te nemen voor de gastvrouw en de demonstratrices. Ze zijn gesneden met de Cougar van o.a. Action karton, het tekststempeltje is van Crealies. Tijdens de avond heb ik deze 2 projectjes gemaakt met materiaal van Stampin'Up:
De projectjes waren bedacht en voorbereid door Caroline van der Straaten, als je eens op haar blog kijkt zie je hoeveel meer mooie dingen zij gemaakt heeft met het materiaal van Stampin'Up. Vanmiddag heb ik één van de 2 stempelsetjes die ik al had maar eens gepakt en dit kaartje gemaakt.
De stempels komen uit de set Always, heb gestempeld met Versafine Vintage Sepia en Versamark en al het snijwerk ik gedaan met de Cougar.

1 opmerking:

  1. Leuke doosjes die je als kadootjes hebt weggegeven en wat een leuke dingen heb je op die avond gemaakt zeg!
    Ook de kaart die je vandaag hebt gemaakt is prachtig, zulke mooie kleuren bij elkaar.

    Groetjes Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen