Pagina's

zondag 20 januari 2013

Weekopdracht

Bij de Kaartenmakers hadden we natuurlijk weer een weekopdracht, deze week moest de kaart vlinders, bloemen en plakparels of -steentjes bevatten. Ik heb als basis een kaart gebruikt die ik op pinterest had gevonden. Heb hem wel een beetje aangepast zo hier en daar.
Omdat ik geen ponsen heb van Stampin' Up maar de vormen wel erg leuk vind, heb ik van veel ponsen een "namaakeditie" gemaakt. Ze lijken er dus veel op, maar wijken vast wel een beetje af. Nu kan ik ze met mijn geliefde Cougar snijden. Het rondje onder de tekst heb ik zelf ontworpen met Inkscape en ook door de Cougar laten snijden, scheelt weer prikken :-). Het gebruikte papier is van de Action (het wil maar niet op). De bloemetjes en vlinders zijn wel geponst. Alles is geïnkt met Versafine Vintage Sepia, dat blijft mijn favoriet. De teksstempel is meen ik van Crealies.

1 opmerking: