Pagina's

dinsdag 4 maart 2014

Cadeautjes


Vinden jullie mannendingen ook altijd zo lastig. Ik wel en juist die heb ik best vaak nodig.

Een cadeauenveloppe gemaakt met het punchboard. Met Night of Navy inkt en de Hardwood achtergrondstempel bewerkt en wat bannertjes erop. Tekstje uit Easy Events met de word window en modern label pons, ik blijf dat een erg leuke combi vinden. Helaas ben ik vergeten het bijpassende kaartje op de foto te zetten. Ik vind hem nog steeds een beetje kaal, maar een vlindertje of bloemetje vind ik niet zo passen bij een mannenkaart.
Label gemaakt met de scallop topper pons, met night of navy en de spritzertool bewerkt. Tekst uit de Itty Bitty Banners set gestempeld met Real Red en uitgestanst met de bijpassende framelits. Het blauwe bannertje erachter hab ik met een strookje papier en een vierkantjespons erbij gemaakt. Het uiltje is ook gemaakt met een Stampin'Up pons, de vleugeltjes heb ik erbij gemaakt met een scallop ponsje. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten