Pagina's

zondag 2 maart 2014

Tags

Met de leuke tag topper pons die ook bij mijn nieuwe spulletjes zat heb ik deze labels gemaakt.

Stempels uit de SAB set You're Lovely en papiertjes uit de voorraad. De bruine achtergrond is bewerkt met de embossingfolder die in de Sale a bration folder staat. 

Bij deze vrij simpele tag heb ik gestempeld met Marina Mist inkt, echt een supermooie kleur vind ik dat. De Banner Blast set gebruikt en kleine bloemetjes geponst om de gaten te bedekken. De tekst is uit de set Simply Sketched en ook daar een klein bloemetje bij geplakt. De hartjes heb ik eerst met een marker bewerkt en er daarna een drupje glossy accents op gedaan. Een lintje en touwtje maken het geheel af.

Over deze tag ben ik niet zo heel tevreden, maar weggooien vond ik toch ook zonde. Helaas duurde het wat erg lang voor de inkt droog was op het papier dat ik gebruikte, waardoor er een beetje een waas over de tekst zit (Label Love). Verder nog de bloem uit Petal Parade en een swirl uit Flowering Flourishes gebruikt. En een vlindertje natuurlijk!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten