Pagina's

zaterdag 15 maart 2014

Tag topper punch

Wat een ontzettend leuke pons is dat, die scallopped tag topper punch van Stampin'Up. Ik heb er de afgelopen tijd deze 2 kaarten mee gemaakt. 

Dit model heb je vast al eens ergens langs zien komen, ik ben er helemaal weg van. De eerste keer heb ik hem gemaakt tijdens de party die Caroline van der Straaten bij mij thuis heeft gegeven en daarna ben ik er zelf mee aan de slag gegaan. Deze kaart heb ik gemaakt voor een swap. De stempels en inkt zijn allemaal van Stampin'Up, het papiertje is uit een oud blokje van Sizzix en het cardstock en lint uit de voorraad.

Dit kaartje is ontstaan doordat er nog wat restjes op mijn bureau zwierven, ben er maar wat mee aan het schuiven gegaan, ponsje erbij, achtergrondje gestempeld (distressed dots van SU met Versamark) en het hart van een tekst (Vintage Verses SU) voorzien met Early Espresso.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten