Pagina's

donderdag 6 maart 2014

Verhuiskaartje

Voor een lieve vriendin die verhuisd is dit kaartje gemaakt. 

Met behulp van de stempellineaal heb ik een randje met huisjes gestempeld met Wisteria Wonder inkt. Op een apart vel nog een huisje gestempeld met Elegant Eggplant en deze met een klein randje uitgeknipt en met foamtape opgeplakt. De tekst heb ik ook met Elegant Eggplant gestempeld en uitgestanst met de Banners Framelits Dies en met dezelfde die ook het paarse bannertje gestant. De witte heb ik toen aan 3 kanten een heel klein beetje smaller gesneden zodat er net een klein randje ontstond. Omdat ik de kaart toen toch nog wat saai vond, heb ik er wat kleine bloemetjes overheen "gestrooid". Het huisje en de tekst komen overigens uit een setje dat ik op het Art Specially Event heb gekocht, ik meen vorig jaar. Ik kijk al uit naar het Event van dit jaar op 5 en 6 april a.s. Als je van stempelen houdt is dat echt een aanrader, veel gratis workshops op stempelgebied en ook veel kraampjes van winkeliers op stempelgebied.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten